NINJA-INTERJÚ - Nagy Patrik tanár úrral - 6.b DÖK-feladata

NINJA-INTERJÚ - Nagy Patrik tanár úrral - 6.b DÖK-feladata








K: Melyik volt a legnehezebb akadály?


P: Fizikalig azt mondanám a legnehezebbnek,

 amelyik a legtöbb energiát vette ki belőlem.

Ez pedig az acéllián.

De ezen felül, ha onnan nézzük, hogy melyik


fogott ki rajtam, akkor a lemezlovas és a fal.


K: Milyen érzés volt megnyomni a piros gombot?

P: Nagyon jó érzés volt. Elégedettséget és büszkeséget éreztem.

K: Mikor volt a forgatás?

P: A forgatás májusban volt.

K: Mire számított, meddig jut?

P: Minimum elvárásom a heti döntőbe való eljutás volt. De mindig, amikor megláttam a pályákat, többre vágytam. A verseny előtt nem volt kitűzött cél, hogy eddig és eddig jussak el, de titkon azért bíztam benne, hogy a döntő is meglehetne. Ezt most is így érzem, sőt…J

K: Miért hitte azt, hogy nem leszünk büszkék önre?

P: Bennem volt a bizonyítási vágy, és ebben a műsorban egy kis hiba is a végét jelentheti a versenynek. Ezért volt bennem egy kis félsz is, hogy idő előtt kiesek és akkor visszájára sül el a dolog. Egy ilyen műsorral sokkan könnyebben mutatok példát NEKTEK, mint azzal, hogy évente körülbelül 20 futóversenyt nyerek meg J.

K: Ivott WATT energiaitalt?

P: Ittam, mert volt, hogy kevesebb itallal, étellel készültem, mint ami elég volt az igen hosszú, fárasztó forgatási napokra.

K: Milyen élőben látni a hangárt, az egész pályát?

P: Hihetetlen érzés volt Európa legnagyobb fedett filmstúdiójába belépni és élőben látni azt, amit eddig csak a képernyőről. Sokkal félelmetesebb minden akadály így, mint a TV-ben.

K: A tanítványok alatt az iskolai diákokra, vagy a veszprémi tornaklubi tanítványaira gondolt?

P: Mindegyikőtökre. De leginkább nektek akartam bizonyítani, hisz az ottani tanítványok már láttak versenyezni különböző versenyeken vagy éppen edzeni.

K: Melyik feladat volt, amelyiktől a legjobban félt?

P: Félni nem szoktam, maximum picit tartani valamitől. Azoktól az akadályoktól tartottam leginkább, amelyikek ügyességi feladatok voltak, hiszen ott sokszor a szerencsén is múlik, illetve nagyon kis hiba is megbünteti a versenyzőt. Ezek az egyensúlyos, forgós akadályok.


K: 10-es skálán mennyire izgult a verseny előtt?

P: Mivel egyetlen esély van a pályán, ezért nagyon. Nem próbálhatsz ki semmit előtte. Amikor először tapintod meg az akadályt, akkor már forog a kamera, ha beleesel a vízbe, ha nem, azt leadják. Ezért nagyon izgultam a forgatások során többször is (10/9.5), de amint elrajtoltam, ez elszállt és próbáltam élvezni, amit csinálok, hisz azért mentem oda. J

K: Gondolta volna, hogy eljut a középdöntőig?

P: Bíztam benne .

K: Hányan voltak. akiket Ön ismert?

P: Minden forgatási napon volt pár ember. akit már ismertem a verseny előtt is. De a verseny után még több embert ismertem meg, hiszen mindenki jó fej volt a másikkal. Segítettünk egymásnak, biztattuk egymást. Az előző két győztessel is jó viszonyt ápolok és az idei győztessel is jól összespanoltunk.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések